K0RTSLUTNING

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Tisdag, studiedag

Av k0rtslutning - 22 mars 2011 08:31

Igår när Daniel kom hem blev det äta lite frukost sen gå ut å gå en promenad i det härliga solskenet ^-^
Gick vi i någon liten skogsdunge sen poff var vi vid vattnet x) så då gick vi på isen dit han brukar bada på sommaren ^-^
Så låg vi där på bryggan i lilla solskenet som sken, sen börja de blåsa bli lite kallt så då börja vi gå hemmåt igen.


 
När vi kom hem, så hade vi ingen mjölk så vi åkte iväg köpte mjölk, å efter att köpt mjölk så svängde vi ner te isen igen, så gick vi kanske 3steg? å vips så var man under isen, gick bara te knäna, men endå, skönt vare inte vilket fall.
Men först på plats att redan badat iår, sådär lagom i Mars månad ;) avis?

Blev direkt åka hem ta av sig blöta kläder sätta på sig nya torra äta mat ^-^  ligga lite isängen titta tv sen åka willys för en utav hans kompisar ville ha skjuts dit så, sen bara pofff däcka säng, genom trööött...


Idag när han kmr hem så ska vi soooola :'D sen ska vi basta :]
*väntavänta*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'o

Av k0rtslutning - 13 juni 2011 20:57

Tjohooo!Nu äre såhär att de är väldigt längesen jag skrev här jaoo :'oMen nu äre "lov" & skolan är slut. Så lär väl bli bättre updatering då :'D För övrigt idag blev det en spontan tripp te Ikea ihopp om en hylla, å det blev det :DSen hamna ja på s...

Av k0rtslutning - 10 juni 2011 10:15


STUUUUUUUDEEEEENTEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA :'DD  

Av k0rtslutning - 16 maj 2011 20:59

""Jag är med och jag är fin som jag är "Jag är med i Miixx's http://miixx.se smink tävling hon håller i, från  http://smashit.se Sminket är bara gjort på snälla saker som gör att huden kan andas :) ...

Av k0rtslutning - 4 maj 2011 15:25

Tjo!Inte skrivit har pa lange ;P inte haft nagon tid, massa skolgrejer o bajs ivagen >_> just nu sitter ja i Cypern o chillar i Hotell Lobbyns Datorer ;D gott med massa solsken o diverse ;DBara att idag vare typ halvtrakig idag, var massa mulet...

Av k0rtslutning - 10 april 2011 19:24

Jag SUGER på att uppdatera >_>Har vart massa skit iskolan som ska bli klart innan studenten å allt, å framför allt detta projektarbete! usch*Tycker inte om den alls, knappt börjat å det ska vara klart å redovisas på onsdag ;) avdunsjuk?  Vilket...

Presentation


Tryck på visa presentation :)
Så får ni reda på mer.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards