K0RTSLUTNING

Alla inlägg under november 2009

Av k0rtslutning - 30 november 2009 23:30

Palla att min pojkvän är allmänt söt å fick för sig att baka chokladmuffins mitt i natten under tiden när han snackar me mig ^-^
Såsööt <3  Hoppas dom blir goda nu då ^-^  din lillefiiz.

 


Snart äre jul å mkt ska hinnas fixa innan de :'o å så liite tid har man.
Skolan e i fullgång mkt som ska in där omdömden ska sättas te jul å man vill ju inte faila på något heller. Uschisch.
Snart äre torsdag iaf, de kmr bli hur myssigt som helst :') <3

Av k0rtslutning - 29 november 2009 22:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av k0rtslutning - 18 november 2009 18:09

JAG FÅR DAMP PÅ DETTA ONDA I ARMEN!!!! :'oo
Kan ju inte använda den >_< den går inte upp mer än hälften då stretar de emot, å inte heller får ja den raktupp, å nuddar tröjan armen göre ont -_-  åååh typ allt gör ont >_<  dumma biverkningar från vaccinet :'ooo
Varför får man ont för? :'o Det är bah onödigt ^-^

Iaf, idag när man kom hem så låg de ett brev på skrivbordet, hmm undra va de kunde vara.
Öpnnade brevet å i brevet så LÅG DET........
MITT BANKKORT!!!!!!!! :D FAN VA NAJS. ÄNTLIGEN! :D

Och snart blire att äta kladdkaka ;D
å peppa som fan inför DH, bara 1vecka kvar imorrn ( torsdag ) TAGGGGAAAAAAAAH :''D

Av k0rtslutning - 17 november 2009 09:31


Idag så följde ja med te mina småsyskons skola för dom skulle vaccinera sig för svin influensan.
Så då följde jag med å då frågade vi om de gick bra om ja kunde ta på deras skola oxå ( pga att ja är borta då min klass ska ta sprutan 27:e November. FÖR JA SITTER PÅ DH!!!! :D ), å det gick ju jätte bra bara att ja fick vuxen dosen ist, dvs. bara 1spruta :P å inte 2 för dom har ändrat nu på oss som går högstadie å gymnasium.
Så det gick bra, trotsallt min fobi för nålar mot kroppen.
Och nyss så har ja å mamma kommit hem från att handlat lite åså, känner fortf sticket i armen å de e irriterande å till o från så känner ja att de gör ont å kan inte röra armen utan att de gör ont. Sen så gör de inte ont å sen så göre ont xD wtff. haha xD
Skiftar ? xD lol.   Så bestämde för att om den ska hålla på så om man inte vet om man kan använda armen lr inte, så kan man ju undra hur d
e går iskolan. Så stannar hemma, för skulle inte göra så jätte mkt idag endå, vara med några 9:er som kmr på besök å ha kommunikation me dom. Så kmr imorrn ist ^-^ För då går ja te 5 -_-' suger apa!
Menmen, nu ska jag nog hitta på någe :'o but don't know what.


Av k0rtslutning - 16 november 2009 14:39

Shit asså var min klass är så jävla töntig. lol går på någon som vågar säga vad den tycker, ja det e riktigt moget av 17åringar (Y) visar bara att ni inte växt något sen ni börja.
Det är riktigt dåligt. Dags å sätta igång å växa upp lite kanske? Förstod det!


Min sk svenska lärare kan ta å köra upp nånting nånstans >_< fick ju sitta i helgen å göra en NY uppsatts!
Happ så lämnade in den idag å bah slängde fram den på hennes bord å sa " Här har du en helt ny uppsatts, hopppas du är nöjd nu! " hon bah " Nae inte jag, hoppas du är nöjd " jag: " Nae jag e inte nöjd för det var du som bad mig att skriva om hela uppsattsen så nu har ja gjort det. Och duger inte denna heller då är inte det mitt fel! Då kan inte jag göra nått. "   då sa hon någe shit vet inte vad hon sa men surare blev ja iaf å bah gav henne fingret.
Men tror ni inte då att klassens fukking jävla clown som kan växa upp gjorde narr utav allt de ja gjorde å sen var tvuuuuuuungen att gå å berätta de för alla å visa exakt vad ja gjorde å ja sa det å det å det å det å himla me ögonen å gjorde en massa miner.
ÅÅÅÅH GUUUUD VA JA HADE LUST ATT BARA KLAPPA TE DEN JÄVLA IDIOTEN!!!!!
Seriöst kan inte du bara gå å hänga dig ngnstans lr????? Snälla gör det, då gör du alla en tjänt. FÖR INGEN JÄVLA MÄNNSKA VILL HA NÅGE ME DIG Å GÖRA INSE ATT DU ÄR HELT JÄVLA RETARDED >__<  ååååh!!!!

Av k0rtslutning - 16 november 2009 01:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av k0rtslutning - 12 november 2009 16:13

ASSÅ SERIÖST VÅR SK JÄVLA "SVENSKA" LÄRARE KAN JU KÖRA UPP NÅTT NGNSTANS!!!!!
Kul att man får IG i sitt betyg pga att man faila på uppsattsen som inte ens var en rikig. Störd lr -_-
Så ska hon snacka me en å säger att hon inte fårstår att ja inte skrivit på Svenska, Shit asså ja hade gjort allt rätt förrutom att ja hade glömt 2 saker oj wow å hon påstod sig inte förstå vafan de stod. Jag skrev på Svenska å kan inte hon läsa de ja skrev, då är hon fan inte svensk å kan inte svenska. Då ska man fan inte sitta å läxa upp mig. KÄFTEN >_<
Så kul att man kmr få göra om HELA JÄVLA UPPSATTSEN!!! å endå så sa hon att ja inte behövde skriva om ALLT utan bara ändra på lite. Nej fan heller ljug litemer!  Hon hade ju för helvete skrivit ner allt de ja skulle skriva å en jävla massa.
Asså gå å dö ngnstans -_-

Av k0rtslutning - 11 november 2009 21:20

Ja denna dag var ju rolig, not >_>
Seriöst ger snart upp skolan å hoppar av lr nått. Känner så jävla väl för de, pallar inte av det mer.
Varje dag som går så blir de ju inte bättre >_< å eftersom att detta program handlar om att jobba tsm i grupper å diverse hela tiden så äre inte så jävla lätt näre finns folk som man absolut inte kan lita på å inte äre då en häjdare å sitta å arbeta me dom (Y) *tumme upp, vafan >_< *
Allt är bara jobbigt å allt är bara skit, å ja får höra en viss fråga hur många gånger som helst.
JAG PALLAR INTE AV DET!!! GIVE UP >_<


Idag på idrotten hade vi en massa spring hit å dit fram å tebaka snett å fort å jisses.
Men iaf innan vi började så äre alltid fri lek ^-^  å då gungade Ida på lianerna såg rätt kul ut, te en idiot kmr å drar in lianerna å Ida fortf är på å kmr i världens fart å smäller in PANG i väggen me ryggen före. Hon bah gled ner från väggen å låg på golve. Fyfan va ont de måste vart, Ida gick in te omklädningsrummena me Therese bad om is å hade is på ryggen för att dämpa de onda. En fet bula på armen fick hon me :/  å lär nog få nått sort av blåmärke på ryggen me. En rejälsmäll vare. Och gå de kunde hon knappt, inte skratta heller för de gjorde as ont.
Inte kul de där.
Under lektionen tog Alex å Ida bussen te sjukhuset för å kolla upp ifall de var allvarligt lr inte. Hon fick röntgas, men de var ingen allvarligt som tur var :)
Bara en riktigt rejälsmäll å hon går på alvedon å kmr te skolan imorrn ^-^
Hon får krya på sig! å hoppas ryggen snart är bra igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards