K0RTSLUTNING

Alla inlägg under april 2011

Av k0rtslutning - 10 april 2011 19:24

Jag SUGER på att uppdatera >_>
Har vart massa skit iskolan som ska bli klart innan studenten å allt, å framför allt detta projektarbete! usch*
Tycker inte om den alls, knappt börjat å det ska vara klart å redovisas på onsdag ;) avdunsjuk?  Vilket fall, tänker ta det lilla jag har å kör på det, än å få IG.


Sen vet jag inte mer vad man kan skriva, sunshine kom hit i tisdags kväll, & vart här å gosat med mig helaaa veckan ut (: myssigt* I eftermiddags åkte han hem, å nu gör jag knappt någe.
Övat inför provet som ja ska ha imorgon direkt på morgonen >_>  usch* Hoppas det går bra :'o Snart ska jag kolla lite på tv ^-^
Sen probably sleep :'o  trött redan nu, sjuk oxå -_-
Åkt på någon förkylning eller något :'o vart hängig hela fredagen, lördag, nu idag söndag har det vart lite bättre. Blir dock trött väldigt fort.
Hoppas jag blir frisk snart, så man orkar med allt iskolan >_>
Känner inte för att vara sjuk atm :/

Presentation


Tryck på visa presentation :)
Så får ni reda på mer.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards