K0RTSLUTNING

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

ALLA DAGAR SLUT / Hemma

Av k0rtslutning - 27 mars 2011 17:13

Okeeej längesen här nu dååå.
Ah ja kommer då inte ihåg allt som hänt :'o


Det jag kommer ihåg är att i tisdag:
Åkade vi å sola ^-^  som står skrivet innan, sen efter det så åkte vi hem te hans mormor å morfar och lånade deras bastu ^-^ när vi kom hem så blev det mat. Efter det blev det antagligen sova eller kolla film sen sova.


Onsdag:
Gick upp gjorde sig ordning, åt frukost allt sånt där, och åkte iväg mot Frölundaa ;D fann inget intressant där, så åkade vidare te Ikea där man fyndade lite iaf x)
Även var på Torslanda titta te deras sommarstuga ^-^  sen åkade vi hem å gjorde pannkakooor ;D
Sen på kvällen hade vi tråkigt så vi ringde Nippleboy å fråga om han ville åka med te Skene lr Kinna :'o  gjorde vi det x)  åkade vi te Willys å köpa lite, å där träffade man på Palle för första gången ever efter sådär lagom tjaa 2,3år? Fan vet ja.
Jajaah komma hem massa sent 11 tror ja :'o  blev snarka säng dirr typ x) trööött*


Torsdag:
Gå upp, äta frukost duscha, packa, göra sig ordning,  åka te Borås. Fann inge vettigt där förrutom 2örngott.
Efter kommit hem från Borås blev det grillnad kyckling med makaroner å dricka :] mums*
Efter det blev det åkaaa mot Haaaalmstaad te min kusin x)  kul å träffa henne igen ^-^  åkade vi även te Eurotstop å fynda lite, å fynda lite namnam te Sandra ;) lr va säger du Sandra ^-^
Åka hem, äta tacos, pilla på datorer, flytta om hela uppe våningen typ. å sen finally när man är lagom bra slut blev det soooova.


Fredag:
Gick upp rätt tidigt iaf lagom, åt frukost, gjorde sig ordning. Packa ihop alla sina saker poff åka mooot Ullareeed :'DD JAAA, där blev oj ops massa fynd :]  hihi*
Äta lite mat, åka hemmåt, ringa terra Nippleboy on the way home, å sen hemma går man över te honom å kollar läget vad han gör, men han var bara sur för hans nya telefon inte ville funka som han ville x) sen åkade vi iväg te Willys egentligen, men blev inte så för vi tog hemköp å mobbade hans kusin ^-^ men det fanns ente det vi leta efter så vi åkte te MM ist x) dääär fanns det lite mer än vad vi letade efter ^-^  menmen, vi åkade hem, somna dirr.


Lördag:
Vaknade gjorde inte så himla mkt, jo vi åkte å solade med mig ^-^ å efter det blev det basta ^-^ gå hem göra mat, äta. Sen vart det tråkigt så då roade vi oss med att Lunta :D  å mums vad man inte luktar gott du x)  sen råkade vi gå lite för långt övergränsen å börja elda på åkern x)  då fick vi komma in ist å göra oss iordning för att åka iväg te Kinna för att äta x) så vi släcka all eld, gå in göra sig ordning hälla på 70kg parfym x) åka te Kinna, träffa hans kusin som han älskar att mobba, äta. Sen drog hans kusin ut, då vare bara vuxna kvar som drack Kaffe snacka skit x) sen blev det Earth Hour :'o var vi hemma vid 9 när de var en halvtimme kvar, la vi oss bara i sängen i det ner släckta huset för att vänta på att kl skulle bli halv 10, men duktiga som vi var så lyckades vi somna x)
Så vid tjugo över 1 mitt i natten väcker Daniel mig å säger att Earth Hour är slut, öhh orka, blir släga av sig kläderna fortsätta sova.
GOOOTTTIGT.


Söndag:
Vaknade av att Daniel låg å pilla på mig x) kl var väl då kanske 8 lr 9, lite sov morgon iaf ^-^ titta barnprogram x) gå ner äta frukost ^-^ göra sig ordning, packa väskan alla grejer så man inte glömmer nått, kolla lite skit @ Datorn, prata om det som händer nu till sommaren.
Sen blev det ligga i sängen å mysa, fram te Daniel fick sötanfall på mig när ja nös x)
Då blev det åka iväg å skjutsa mig te bussen.
Så har ja typ bara åkt buss hela dan, så kmr man hem te ett iskallt rum med 12grader, å iskall stol som jag höll på kissa på när ja satte mig.
Iskalla fingrar har jag med, och en morrande mage :'o
Klockan är ju redan halv 6 så kanske dags att äta nått å sen packa upp allt man har i väskan x)
JA det kör ja på, tjingtjong ^-^

 
   

 
 
Sandra

Sandra

27 mars 2011 23:07

hihi det var kul att ses :D

http://saandraaenglund.blogg.se

k0rtslutning

28 mars 2011 11:15

JA :'D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'o

Av k0rtslutning - 13 juni 2011 20:57

Tjohooo!Nu äre såhär att de är väldigt längesen jag skrev här jaoo :'oMen nu äre "lov" & skolan är slut. Så lär väl bli bättre updatering då :'D För övrigt idag blev det en spontan tripp te Ikea ihopp om en hylla, å det blev det :DSen hamna ja på s...

Av k0rtslutning - 10 juni 2011 10:15


STUUUUUUUDEEEEENTEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA :'DD  

Av k0rtslutning - 16 maj 2011 20:59

""Jag är med och jag är fin som jag är "Jag är med i Miixx's http://miixx.se smink tävling hon håller i, från  http://smashit.se Sminket är bara gjort på snälla saker som gör att huden kan andas :) ...

Av k0rtslutning - 4 maj 2011 15:25

Tjo!Inte skrivit har pa lange ;P inte haft nagon tid, massa skolgrejer o bajs ivagen >_> just nu sitter ja i Cypern o chillar i Hotell Lobbyns Datorer ;D gott med massa solsken o diverse ;DBara att idag vare typ halvtrakig idag, var massa mulet...

Av k0rtslutning - 10 april 2011 19:24

Jag SUGER på att uppdatera >_>Har vart massa skit iskolan som ska bli klart innan studenten å allt, å framför allt detta projektarbete! usch*Tycker inte om den alls, knappt börjat å det ska vara klart å redovisas på onsdag ;) avdunsjuk?  Vilket...

Presentation


Tryck på visa presentation :)
Så får ni reda på mer.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards