K0RTSLUTNING

Alla inlägg under december 2009

Av k0rtslutning - 21 december 2009 10:14

Måste tacka Sandra för hon orkade sitta uppe med mig i natt å göra en snygg heather åt mig :)
Även om du fixa trixa å fixa fram å tebaka så blev den as snygg :'D
Thank you <3
Snart äre jul, bara 3dar kvar :'o shiit va tiden går..
å snart äre 2010 oxå :'o

Av k0rtslutning - 18 december 2009 14:45

Ja men denna dagen var ju skojj?
Började som vanligt går upp äter frukost blabla går ut te bussen, bussen kmr.
Och ibland kan man komma samtidigt som tåget då väntar man bah typ 2min sen så kan man åka igen, Happ väl bommarna går ner å de blinkar å låter för tåget ska komma.
Tror ni något tåg kom eller? Fanheller!
Stod å vänta i 30minuter på dom där jävla bommarna, å flera bilar kom å dom åkte mellan bommarna men de kunde ju inte vi göra (Y)
Så vi stod där å vänta, medans man väl satt i bussen så ringde jag Kajsa å bad henne skicka en i klasses nr för att fråga om den skulle me bussen å att vi står stilla och att ja kanske kmr senare te lektionen.
Happ väl bommarna går upp, tror ni ngt fukking jävla tåg hade kommit eller?!
NAE! TROR INTE DET!
Seriöst -_-  Kom typ 5minuter senare men vi hade inte hunnit börja vi skulle se på film för hon skulle gå igonom Betygena me oss ^-^
Happ sen hade vi ingen Idrott heller för våran lärare ville ha helklass me 1:erna, så aow. Blev att 2st från Fritiden hade sina aktiviteter som idrottlektion ist, det var phett najs ;D  as kul :)
Sjunga å skämma ut sig å lagom bra sådär :P
Sen redovisningar ännu en gång, boooooring.
Och sen äntligen sista jävla lektionen, för den var ju roligare (Y) Sitta å lyssna i 2timmar på fukking olika redovisningar. HAAH vadå att alla sluta koncentera sig efter 2 redovisningar -_-'
Så jävla tråkigt att de finns inte.  Och tror ni inte det bästa händer hon drar ut på tiden så vi får sluta senare utom schemat >_<  wtf?!
Och i sista minuten fick man reda på sitt Betyg om man ville, guesswhat!
DEN NORSKA FUKKING JÄVLA FITTAN SATTE IG PÅ MIG!!
HAHA JAG LOVAR DIG, JAG STARTAR FAN KRIG ME DIG!!
KUL ATT ALLA KUNDE SE VAD JA HADE FÅTT (Y) TACK SKA DU HA, Jävligt snällt utav dig. Jag uppskattar det sååååååå mkt!!

Döööö >_< , ville inte ens veta vrf fittan satte IG på mig. Var så jävla förbannad hade ja inte hade tålt att höra det.
Shit asså, far hem te ditt eget land förhelvete.
Du kan sätta G på alla andra som har över 50%frånvaro å kanske vart me på 3lektioner me dig. Men IG på mig som vart där mkt mer. HAHA du är så pateiskt!

Så jävla glad över att vi inte kmr ha dig mera att vi inte har dig nästa år!
Kör upp nånting!

?

Av k0rtslutning - 17 december 2009 14:49

Asså seriöst, snart faller alla jävla fukking bitar isär å jag går å gömmer mig någonstans långt inne i ett mörkthörn å vägrar komma ut!


Känner att det står inget här, men orkar inget. Och inget roligt händer heller som man kan skriva om (Y)
Men te jul på jullovet åså lär det nog stå lite mer här.
Om ja har orken å lust te att säga vad som händer, har ja värkligen inte just nu iaf!
Kan däremot tillägga att det e BÖGKALLT UTE. Man fryser räva >__<''


Av k0rtslutning - 1 december 2009 14:37

Tjalopp, idag hare inte hänt ett piss iskolan. Vi hade NP i Engelska men de var bara ena övningen så andra gör vi imorrn på lektionen. Det var ju bra. Vilket då innebär att ja slutade efter de för ja inte hade någonting kvar att göra på arbetet på nästa lektion (Y)
Så ja fick sitta kvar te kl2 å vänta på nästa buss. De sög apa >_<
I matsalen hade jag, Sandra å Marie lite Första advent :) det var myssigt ^-^


                                   

Under tiden ja väntade på bussen i brist på annat så satte jag mig vid datorerna å prata lite med sötiz å kolla runt.
Och då hittade jag rätt intressanta saker som ja kan köpte te min sötiz i julklapp. Kanske inte precis något som man bah " åh det där måste ja ha " men lixom något som endå e bra att ha :'o Så om inte han ger mig förslag på vad han vill ha så kmr jag nog välja någe bland de ja hittade när ja satt iskolan ^-^
Nu ska jag ta mig någe å smaska på, sen ska ja tjata lite till på segiizNicke som inte kmr på någe som ja kan köpa te han. Så hoppas han inte blir lite för nuttig på mig för ja tjatar så ^-^  hihi :*

Presentation


Tryck på visa presentation :)
Så får ni reda på mer.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards