K0RTSLUTNING

Direktlänk till inlägg 1 december 2009

Första skoldan efter DH

Av k0rtslutning - 1 december 2009 14:37

Tjalopp, idag hare inte hänt ett piss iskolan. Vi hade NP i Engelska men de var bara ena övningen så andra gör vi imorrn på lektionen. Det var ju bra. Vilket då innebär att ja slutade efter de för ja inte hade någonting kvar att göra på arbetet på nästa lektion (Y)
Så ja fick sitta kvar te kl2 å vänta på nästa buss. De sög apa >_<
I matsalen hade jag, Sandra å Marie lite Första advent :) det var myssigt ^-^


                                   

Under tiden ja väntade på bussen i brist på annat så satte jag mig vid datorerna å prata lite med sötiz å kolla runt.
Och då hittade jag rätt intressanta saker som ja kan köpte te min sötiz i julklapp. Kanske inte precis något som man bah " åh det där måste ja ha " men lixom något som endå e bra att ha :'o Så om inte han ger mig förslag på vad han vill ha så kmr jag nog välja någe bland de ja hittade när ja satt iskolan ^-^
Nu ska jag ta mig någe å smaska på, sen ska ja tjata lite till på segiizNicke som inte kmr på någe som ja kan köpa te han. Så hoppas han inte blir lite för nuttig på mig för ja tjatar så ^-^  hihi :*

 
 
Sandra

Sandra

3 december 2009 20:38

Hihi adventsmys :D

http://www.sandrus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'o

Av k0rtslutning - 13 juni 2011 20:57

Tjohooo!Nu äre såhär att de är väldigt längesen jag skrev här jaoo :'oMen nu äre "lov" & skolan är slut. Så lär väl bli bättre updatering då :'D För övrigt idag blev det en spontan tripp te Ikea ihopp om en hylla, å det blev det :DSen hamna ja på s...

Av k0rtslutning - 10 juni 2011 10:15


STUUUUUUUDEEEEENTEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA :'DD  

Av k0rtslutning - 16 maj 2011 20:59

""Jag är med och jag är fin som jag är "Jag är med i Miixx's http://miixx.se smink tävling hon håller i, från  http://smashit.se Sminket är bara gjort på snälla saker som gör att huden kan andas :) ...

Av k0rtslutning - 4 maj 2011 15:25

Tjo!Inte skrivit har pa lange ;P inte haft nagon tid, massa skolgrejer o bajs ivagen >_> just nu sitter ja i Cypern o chillar i Hotell Lobbyns Datorer ;D gott med massa solsken o diverse ;DBara att idag vare typ halvtrakig idag, var massa mulet...

Av k0rtslutning - 10 april 2011 19:24

Jag SUGER på att uppdatera >_>Har vart massa skit iskolan som ska bli klart innan studenten å allt, å framför allt detta projektarbete! usch*Tycker inte om den alls, knappt börjat å det ska vara klart å redovisas på onsdag ;) avdunsjuk?  Vilket...

Presentation


Tryck på visa presentation :)
Så får ni reda på mer.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards