K0RTSLUTNING

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Men gå å dö -_-

Av k0rtslutning - 16 november 2009 14:39

Shit asså var min klass är så jävla töntig. lol går på någon som vågar säga vad den tycker, ja det e riktigt moget av 17åringar (Y) visar bara att ni inte växt något sen ni börja.
Det är riktigt dåligt. Dags å sätta igång å växa upp lite kanske? Förstod det!


Min sk svenska lärare kan ta å köra upp nånting nånstans >_< fick ju sitta i helgen å göra en NY uppsatts!
Happ så lämnade in den idag å bah slängde fram den på hennes bord å sa " Här har du en helt ny uppsatts, hopppas du är nöjd nu! " hon bah " Nae inte jag, hoppas du är nöjd " jag: " Nae jag e inte nöjd för det var du som bad mig att skriva om hela uppsattsen så nu har ja gjort det. Och duger inte denna heller då är inte det mitt fel! Då kan inte jag göra nått. "   då sa hon någe shit vet inte vad hon sa men surare blev ja iaf å bah gav henne fingret.
Men tror ni inte då att klassens fukking jävla clown som kan växa upp gjorde narr utav allt de ja gjorde å sen var tvuuuuuuungen att gå å berätta de för alla å visa exakt vad ja gjorde å ja sa det å det å det å det å himla me ögonen å gjorde en massa miner.
ÅÅÅÅH GUUUUD VA JA HADE LUST ATT BARA KLAPPA TE DEN JÄVLA IDIOTEN!!!!!
Seriöst kan inte du bara gå å hänga dig ngnstans lr????? Snälla gör det, då gör du alla en tjänt. FÖR INGEN JÄVLA MÄNNSKA VILL HA NÅGE ME DIG Å GÖRA INSE ATT DU ÄR HELT JÄVLA RETARDED >__<  ååååh!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:'o

Av k0rtslutning - 13 juni 2011 20:57

Tjohooo!Nu äre såhär att de är väldigt längesen jag skrev här jaoo :'oMen nu äre "lov" & skolan är slut. Så lär väl bli bättre updatering då :'D För övrigt idag blev det en spontan tripp te Ikea ihopp om en hylla, å det blev det :DSen hamna ja på s...

Av k0rtslutning - 10 juni 2011 10:15


STUUUUUUUDEEEEENTEN! FYFAN VAD JAG ÄR BRA :'DD  

Av k0rtslutning - 16 maj 2011 20:59

""Jag är med och jag är fin som jag är "Jag är med i Miixx's http://miixx.se smink tävling hon håller i, från  http://smashit.se Sminket är bara gjort på snälla saker som gör att huden kan andas :) ...

Av k0rtslutning - 4 maj 2011 15:25

Tjo!Inte skrivit har pa lange ;P inte haft nagon tid, massa skolgrejer o bajs ivagen >_> just nu sitter ja i Cypern o chillar i Hotell Lobbyns Datorer ;D gott med massa solsken o diverse ;DBara att idag vare typ halvtrakig idag, var massa mulet...

Av k0rtslutning - 10 april 2011 19:24

Jag SUGER på att uppdatera >_>Har vart massa skit iskolan som ska bli klart innan studenten å allt, å framför allt detta projektarbete! usch*Tycker inte om den alls, knappt börjat å det ska vara klart å redovisas på onsdag ;) avdunsjuk?  Vilket...

Ovido - Quiz & Flashcards