K0RTSLUTNING

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av k0rtslutning - 10 februari 2011 22:52

Tjoflöjt, klockan är snart 11 å ja är meeeega trött nästan somnar i den grymt sköna stolen med min filt ♥
Vart lång och seg dag idag, vakna vid typ 9, låg kvar å drog mig i sängen å titta på Alla älskar Raymond x)  sen runt halv tio någonstans där tog ja mig upp å direkt titta ut i fönstret å bara " NEEEEEEEEEEJ OMG, DÖÖÖ. SNÖ =( "   då har det snöat under heeeeeela natten å hållt på snöat hela dan nått så innerst mkt >_> uschfyblä!
Gillar inte snö, så all snö som finally var borta, har kommit tillbaka 8D  JÄTTEKUL! not*
Iaf vid 2tog ja tåget te stan, satt ute vid taxin å snacka lite, sen kom Jennifer ^-^  då drog vi oss mot teorin som börja halv 5, å började bli lite orolig när klockan närmade sig halv 5 å min bror inte kommit ännu :'o för han hade mina böcker, sen kom han :'D så fick böckerna ^-^ å den teori lektionen idag. Herrejääklar vad seeeeg den var :'o känndes som den aldrig skulle ta slut, segast teori lektionen av alla 4 vi haft.
Vid 6 när terorin var slut så kom mamma å hämta upp oss, å då åkte vi raka vägen te Johannesberg och plockade upp min lillasyster å hennes kompis som vart på Dans och så var alla gryymt hungriga så vi plocka upp pizza on the way home 8D så vart tjock idag :]
Klockan kvart i 8 där någonstans satte jag mig vid datorn, kolla runt lite. Sen slog ja på en film å satt å kolla på den fram te tjao halv 10 lite där efter någongång?
Då hade knas kommit hem igen (:  mekkat fääärdig med bilen för denna dagen åså blidde den klar ^-^ nu sover han myssigt i sin säng sådär lagom vid 11.
Och ja ska ta mig te köket å göra nått att äta å sen ska ja nog däcka i sängen :D
tjingeling ^-^

var värkligen genom våt när ja var framme vid tåget =(

 

Ovido - Quiz & Flashcards